31 de gen. 2012

Lancelot, el primer cavaller

"El cavaller de la carreta" és el títol del fragment d'una llegenda medieval que hem llegit avui a la biblioteca amb un grup de quart.
El seu autor, Chrétien de Troyes, va crear la figura del cavaller Lancelot (protagonista del conte metafòric del Grial).
Lancelot, el rei Artús, Camelot, Ginebra, Meleagan...
Història apassionat.

"El primer caballero", protagonizada por Richard Gere, Sean Connery, Júlia Ormond..., es tracta d'una pel·lícula d'amor, d' honor, de traició ... al regne de Camelot.
Us enllaço un petit trailer on podreu trobar la majoria d'ingredients que configuren una part de la història de l'Edat Mitjana.
Espero que en gaudiu força, tot i que hi ha evidència de violència. És el que tenien els cavallers: les espases, les armadures, les llances...!!!

9 comentaris:

  1. M'encanta "El primer caballero", no sé quantes vegades he vist aquesta pel·lícula...
    Surten tots els trets característics de l'Edat Mitjana,té una fotografia preciosa i acaba bé.

    ResponElimina
  2. I, què me'n dius d'un dels protagonistes masculins? Concretament en Lancelot?
    Ptnts.

    ResponElimina
  3. És molt xulo el trailer. M'ha agradat veure la taula rodona.
    M'he quedat amb ganes de més pel·lícula.
    David Caballero, 4t.

    ResponElimina
  4. Llagaram, sóc la Paula de quart. M'ha agradat molt el trailer. El que més m'ha agradat ha estat la lluita.
    Ptnts.

    ResponElimina
  5. M'ha agradat veure com han passat la llegenda a pel·lícula. El que més m'ha agradat ha sigut quan clava l'espasa.
    Petons per en LLagaram.
    Raúl Margelí, 4t

    ResponElimina
  6. Hola, LLagaram. M'ha agradat molt el trailer. M'agradaria que totes les llegendes tinguessin la seva pel·lícula. El que més m'ha agradat ha estat quan posen l'espasa a sobre de la taula rodona.
    Una abraçada de la Carla de quart.

    ResponElimina
  7. Hola, Llagaram. M'ha agradat molt aquest trailer perquè és una història molt bonica.
    Sergio de 4t

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, grup de quart!!!!
      Gràcies per visitar el meu cau i participar!!!
      Encaixades bestials.

      Elimina
  8. Simplement m'encanta!!!!!!!

    ResponElimina