1 de des. 2011

Padrins de lectura (I)

"Padrins de Lectura" es
una activitat de cooperació, solidaritat, voluntariat i de dinàmica intergrupal que relaciona el C.I. amb el C.S. per tal de gaudir de la lectura, de l'espai, del moment, de la companyonia i de les confidències. S'està duent a terme amb espectació i il·lusió les tardes dels divendres.
L'alumnat del Taller de Biblioteca del Cicle Superior dedica aquestes estones a compartir el seu temps, les seves habilitats, els seus records i les seves experiències (l'activitat es retroalimenta perquè els nens i les nenes de cinquè i sisè encara recorden els seus padrins quan ells eren petits) amb els seus companys i companyes de Cicle Inicial. De forma alterna, els grups de primer i de segon en gaudeixen cada setmana.
El primer torn d'aquest taller ja s'ha acabat. Divendres, dos de desembre, començarà el segon.
L'experiència ha estat mol entranyable.
Us adjuntem unes imatges, el millor testimoni que us podem oferir.

5 comentaris:

  1. Hola Llagaram!
    M'encanta aquest nou tema que has posat sobre padrins de lectura.
    Per cert,que maques les fotos.
    PETONETS
    Laura 6è

    ResponElimina
  2. Hola Llagaram!!
    Aquest taller m'ha agradat molt es molt chulo.
    M'agraden molt les fotos, han quedat molt bé.
    Elena 6è

    ResponElimina
  3. hola,Llagaram estic desitjant començar el teu taller, però també m'agradan els altres.
    MOLTS PETONS!!!
    Ana Romero

    ResponElimina
  4. Hola,Llagaram el teu blog es molt xulo m'encanta
    PETONS BESTIALS!!!!

    ResponElimina
  5. Hola Llagaram.
    El taller de "Padrins de lectura" m'encanta fins ara es el que més m'ha agradat, estic esperant que sigui el Divendres per tornar al taller.
    FINS ALTRE
    MOLTÍSSIMS PETONS!!!

    Rocío 6è

    ResponElimina