10 de nov. 2011

Maletes viatgeres familiars (I)



Tinc l'honor de comunicar-vos que les maletes viatgeres familiars (aquelles que contenen allò que més m'agrada) ja estan a punt.
Enguany engeguem la seva sisena edició.
Es tracta d'una activitat enllestida amb molta il·lusió i que està formada per un grapat de llibres (contes, còmics, poesia...) que arribarà a casa vostra al llarg del curs.
A partir de divendres 11 de novembre, cada setmana un alumne s'endurà la maleta de la seva classe i l'haurà de retornar dijous o divendres de la setmana següent. L'ordre de sortida serà aleatori.
Es tracta d'un esdeveniment molt especial!
Expectació!
Emoció!
Tins enllestides cinc, de maletes: per als grups d'Educació Infantil i els grups de Cicle Inicial.
Com ja sabeu, la lectura és, sens dubte, una de les pràctiques més antigues per estendre el coneixement i també una de les possibilitats de saber més coses cada dia, d'aprendre contínuament.
Us convido a reunir-vos al voltant de la maleta en família.
Us convido a obrir-la i compartir el seu contingut.
Us convido a dedicar cada vespre una estoneta a remenar-la i gaudir-ne.
Bona lectura en família!

Per anar fent boca, aquí us deixo les imatges del passat divendres, dia 4 de novembre, quan els nois i les noies de Cicle Superior (els Padrins de Lectura del primer torn) van lliurar el full informatiu de l'activitat.

7 comentaris:

  1. Hola Llagaram¡magradad molt la idea de posar el bloc de la biblioteca.JIMENA

    ResponElimina
  2. Hola!,Llagaram m'agradan molt les fotos que has penjat al blog de la biblioteca m'agrada tot en general

    ResponElimina
  3. Hola. Llagaram, et volia dir que estic molt contenta de que hagis posat en el blog de la Biblioteca un enllaç a la web del edu365 de la castanyada.
    ja que estic, et volia comentar que estic nerviosa de que surti la segona persona de la super bossa...
    salutacions i petons:
    Andrea 6è

    ResponElimina
  4. Hola, Llagaram, et volia dir que estic moltr emocionada per veure a qui li toca enportarse'n la supermegabossa!! ja se que el primer alumne de sisè en emportarse-la a sigut la Anna Ruiz, a tingut molta sort.
    PETONS de la Rocío de sisè.

    ResponElimina
  5. Hola Llagaram,estic molt impacient per veure el que hi ha a la supermegabossa d'aquest any.
    Per cert m'encanten les fotos.
    PETONETS
    Laura 6è

    ResponElimina
  6. Hola Llagaram, estic amuinat de que repartis les megabossas de sisé.
    Te las currat molt les fotos.
    PETONETS.
    Juan antonio Sisé.

    ResponElimina
  7. Hola Llagaram!!
    M'encanta el poema de Lola Casas que hi ha a la dreta.
    Moltes gracies per tot.
    PETONETS.
    Laura 6è

    ResponElimina